Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2019 » Вересень » 18 » Скільки відсотків покупців віддає перевагу еко-брендам

Розміщення новин компаній

Скільки відсотків покупців віддає перевагу еко-брендам

Провайдер електронного документообігу EDIN стежить за трендами у рітейлі. Останні роки спостерігається тенденція у зростанні лояльності до брендів, що підтримують еко-рух. Багато компаній обирають паперові або картонні упаковки на заміну пластиковим, використовують матеріали, що розкладаються.

Дослідні компанії Cone, Accenture, Nielsen провели аналіз по відсотковій зацікавленості покупцями брендами, які дотримуються еко-тенденцій:

клієнти, яким імпонують бренди, що скорочують використання пластику - 62%;
покупці, які готові платити більше за екологічні товари - 73%;
люди, які довіряють більше еко-френдлі торговим мережам - 92%.

Біоупаковка, яка розкладається, та повна відмова від пластику рідко застосовуються у продажах, проте зараз такий підхід все більше набирає обертів, наприклад, вже є магазини, де навіть стенди та вивіски повністю вироблені з дерева,тобто в маркеті всі матеріали повністю натуральні.

Із запропонованих варіантів уникнути пластикових пакетів - це багаторазова упаковка та контейнери в оренду. Часто покупцям пропонують торби з натуральних тканин, які довго не зношуються. В Європі та США стають популярними контейнери, які можна як придбати, так і взяти в оренду під час покупки товарів і повернути наступного разу.

Деякі компанії навіть пропонують товари без упаковки, називаючи такі магазини “голими”. Нещодавно один з косметичних брендів, дотримуючись тенденції без упаковки, реалізував всі шампуні, мило, гелі для душа та інше без тари. Як користуватися такими товарами та в чому секрет такої упаковки, можна дізнатися з мобільного додатку магазину.

Також нещодавно бренди почали виробляти речі зі вживаного пластику. Компанія в США, яка займається створенням взуття, виготовляє його шляхом переробки пластикових пляшок. Технологія включає в себе стерилізацію, подрібнення та пресування у гранули пластику, після чого нагрівають та розтягують їх в нитки. Самі моделі взуття створюються шляхом 3Д-притингу, використовуючи спеціальну форму.

Якщо говорити широко про еко-тренди та бізнес, який включає в себе і внутрішні бізнес-процеси, то в цьому випадку також можливо економити ресурси природи та не завдавати шкоди. Один з найпростіших варіантів - відмовитися від використання паперового документообігу. Лише за рік велика компанія може зберегти від 100 кв.м. лісу. Замінити звичайний процес обміном даними можна електронними рішеннями, які пропонує EDI-провайдер EDIN.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 563 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz