Глядачі опиняються у світі, де настав справжній позитиць: рожеві острови, хмари солодкої вати і гаджети, які легко можна зібрати прямо в небі. Залишилося тільки вибрати, хто вас туди домчить: казковий нарвал або може упряжка з милим драконом?
Традиційно апогеєм поточного промо циклу виступає Black Friday. «Наші осінні промо кампанії до «Чорної п'ятниці» історично були провокаційними – трилери з елементами хорору і містики. Згадати хоча б «Жосткий зниждець» або «Ціни Яд», похідні від яких ставали іменами загальними та широко обговорювалися в тусовці. Але в рік локдаунів і глобальних потрясінь ми вирішили відійти від такої концепції й навпаки порадувати глядачів чимось легким, приємним і казковим, зберігши при цьому фірмовий підхід до копірайту», – говорить Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.
«Кожен з нас іноді мріє опинитися у казці. Ми вирішили реалізувати цю мрію і перенести наших глядачів у світ, де все можливо: наприклад, полетіти у хмари на динозаврі, як у відомому фільмі «Нескінченна історія», і легко дістатися саме до того, чого хочеться. А ще – отримати фантастичні знижки на улюблені гаджети», – резюмує Матковський.
І презент для тих, хто дочитав до кінця – «Позитицьні стікери».
Команда творців промо «Солодка Зніжнямба»
АЛЛО:
Chief Marketing Officer Артур Матковський
Head of Marketing Communications Ольга Яшина
Creative Head Світлана Проців
TS/D Agency:
Дмитро Цапко – Ідея, Арт-дірекшн
Роман Давидюк – Ідея, Арт-Дірекшн, 3D Анімація
Дмитро Мога – Музика, SFX, Монтаж
Соня Максимів – Копірайт
_______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua