Висвітлення результатів незалежного тестування включає як традиційні форми інформування (написання та поширення прес-релізів, проведення прес-конференцій, експертні огляди), так і нетрадиційні активності.
Зокрема, за підсумками одного з досліджень, піар-агенством було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні продукти».
Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про думку фахівців, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність продуктів харчування.
«Досвід співпраці з Центром «ТЕСТ» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки, особливо у випадку із продуктами харчування. Адже висновки незалежних досліджень – це запорука впевненості в тому, що кожен з нас купує корисні і безпечні для здоров'я продукти. Зі свого боку, наша піар-агенція також робить внесок у поінформованість широкого кола споживачів», - зазначив Директор Publicity Creating Валерій Курейко.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua