Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2017 » Листопад » 29 » У 2018-2019 роках ринок PR-послуг України виросте на 25-30%

Розміщення новин компаній

У 2018-2019 роках ринок PR-послуг України виросте на 25-30%

Майбутні два роки стануть переломними на ринку PR-послуг України. Експерти прогнозують, що перед виборами ринок PR, а також нативної реклами та супутніх послуг зросте на третину. Драйверами зростання стануть IT-проекти і сервіси, які зроблять спілкування блогерів, PR-фахівців і ЗМІ більш швидким і ефективним. Засновники платформи для ЗМІ Deadline.com.ua прогнозують, що в передвиборний період навіть приватні компанії будуть швидше освоювати PR-бюджети, щоб лобіювати свої інтереси на ринку.

10 років тому ринок PR-послуг України оцінювався в $150 млн. Втім, тоді в цю цифру включали все, що стосувалося і реклами, і маркетингу, і pr-бюджетів компаній. Сьогодні ця сума за оцінками експертів першої платформи для журналістів та медіа Deadline.com.ua виросла як мінімум в два рази. На частку великих PR-агенцій, які обслуговують великі холдинги припадає близько $10-15 млн. І сьогодні PR відділи закладають до своїх діджитал-бюджетів SEO, блоги, SMM та інші напрямки. Втім, класичні медіа все ще мають дуже сильні позиції - офіційні повідомлення, новини, якісна аналітика - все це лежить в зоні відповідальності журналістів. Серед понад 1,2 мільйона підприємств лише 10% мають в штаті фахівця з PR. За даними сайту Work.ua, зараз в місяць розміщується не більше 130-150 вакансій для PR-фахівців.

А ось за появу компанії або ньюсмейкера в ЗМІ піарникам доводиться поборотися. У країні налічується більше 40 000 ЗМІ, але це, швидше за «мертві душі». Відвідуваних, з хорошим штатом журналістів - не більше 10 000, телеканалів - близько 100. Державних ЗМІ, які незабаром будуть приватизовані - близько 700. У рік ВНЗ країни випускають близько 2000 журналістів.

Експерти Deadline.com.ua відзначають, що в наявності дефіцит досвідчених PR-менеджерів і прес-секретарів, які вміють грамотно вибудовувати спілкування з журналістами. Серед скарг представників ЗМІ є некомпетентність піарників: постійний PR-спам у вигляді прес-релізів, відсутність аналітики в наданих матеріалах, зриви термінів підготовки матеріалів (дедлайнів). При цьому ні компетентних курсів, ні ВНЗ, що дають адекватну освіту в цій сфері з урахуванням всіх сучасних методів Діджитал-просування просто немає.

Трохи менше 10 років тому на медіа ринку України з'явилися проекти, суть яких досі зводиться до розміщення прес-релізів та замовлення платних статей в ЗМІ. Сьогодні інвестори і IT-компанії мало звертають уваги на ринок ЗМІ і PR. У грудні на медіа ринок України виходить новий проект під назвою Deadline.com.ua, який покликаний прибрати пробіли і некомпетентність в спілкуванні між журналістами і прес-секретарями, а також експертами.

«В середньому журналіст великого медіа повинен створювати близько 3-4 новинних матеріалів у день. А 70% робочого часу витрачається на пошук фактури та її узгодження, - розповідають творці нової платформи для ЗМІ та експертів Deadline.com.ua. - Ми створюємо майданчик, який об'єднає ЗМІ та експертів. Для ЗМІ це миттєвий доступ до тисяч різних фахівців і приплив свіжих думок. Для експертів - можливість потрапити до статті або ефіру, минаючи відділ реклами. Просто за свою професійну думку та оперативність ».

Схожі інструменти існують в західному медіапросторі, але не представлені на належному рівні в Україні. Deadline стане сучасним сервісом з колл-центром для підтримки користувачів, просуванням термінових запитів від ЗМІ з метою швидше отримати якісні відповіді, внутрішнім чатом для прямого спілкування ньюсмейкерів і журналістів. Експертів можна буде знайти не лише по галузі, а й по місту і навіть за ступенем активності і успішності на платформі. «Це гарний час для запуску подібного проекту, оскільки в передвиборний період активізуються не тільки державні структури, а й приватні компанії, які бажають лобіювати свої інтереси, а, значить, боротися за можливість потрапити в публікації. У найближчі 2 роки ринок піар і супутніх послуг зросте на 20-30% », - кажуть в Deadline.
«Ми виключаємо офіціоз і непотрібну роботу в пошуку фактури для ЗМІ. Експерти самі боротимуться за те, щоб надати кращу відповідь », - коментують автори ресурсу.

Deadline запрошує журналістів абсолютно будь-яких ЗМІ, а також відомих блогерів, яким потрібні експерти для колаборації приєднатися до проекту, щоб з 20 грудня 2017 створювати свої нові матеріали до 30 разів швидше і абсолютно безкоштовно.

Також ресурс допоможе з прямим доступом до ЗМІ з боку різних експертів: не тільки зірок, великих компаній, політиків, але і МСБ, чия думка затребувана.

У Deadline відзначають, що досягнуто попередніх домовленостей з групою інвесторів з розвитку проекту в Україні протягом наступних 12 місяців. Склад інвесторів не розголошується. Над створенням платформи протягом 6 місяців працювала команда з 12 осіб.

У планах платформи розвиток професійних рейтингів експертів і ЗМІ, а також проведення національних премій - найбільш активним експертам і ньюсмейкерам, а також ЗМІ та окремим журналістам. Сервіс планує проведення першої національної премії вже в 2018 році.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 1121 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz