У новому магазині EVA буде представлений широкий асортимент із понад 30 000 найменувань: товари гігієни та дезінфекції, декоративна косметика, продукція для догляду за обличчям і тілом, біжутерія, аксесуари, побутові предмети, а також позиції для догляду за дітьми. Крім пропозицій від провідних світових брендів, мережа також розвиває 42 власні торгові марки.
Як стверджують представники EVA, стратегія розвитку лінії полягає в тому, щоб у всіх клієнтів фізичний магазин був в пішій доступності від будинку й кожен міг купити в ньому все необхідне. Незалежно від того, в якому місті й в якому районі цього міста знаходиться майданчик, покупці отримають товар високої якості й високий рівень обслуговування.
«У мережі, яка налічує понад тисячу магазинів, відкриття нових торгових точок – звичайна справа. Але для нас дуже важливо, щоб і під час карантину продовжували відкриватися наші магазини, щоб наші клієнти знали, що навіть в непростий час Лінія магазинів EVA розвивається і прагне стати ближче до своїх покупців, забезпечуючи їх усіма необхідними товарами. Сподіваємося, що покупці магазину в маркет-моллі «Даринок» оцінять це і стануть відповідати нам взаємністю», – говорить директор з маркетингу Лінії магазинів EVA Анна Гришина.
EVA на «Даринку» – це вже 97-й магазин мережі в Києві і 1007-й в Україні.
«Маркет-молл «Даринок» продовжує працювати над тим, щоб відвідувачі мали доступ до широкого асортименту пропозицій з різних товарних сегментів, – говорить Тетяна Дадочкіна, директор з маркетингу City Capital Group. – Присутність магазину найбільшої національної мережі EVA з продукцією для краси й здоров'я – це ще один крок до якісного розвитку tenant mix маркет-моллу і розширення списку українських орендарів на "Даринку"».
Довідка
Маркет-молл «Даринок» – великий торговий об'єкт, який є симбіозом шопінг-моллу й торгових рядів. На площі 68 000 кв. м розташовано кілька торгових залів, де працює більше 3 500 орендарів. Крім того, маркет-молл вибрав для себе унікальний формат роботи «retail + entertainment».
Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров'я. За 18 років компанія створила мережу, яка налічує понад 1000 магазинів на всій території України, зі штатом співробітників більше 11 тисяч чоловік, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також створила 42 власні торгові марки. Більше 8 мільйонів людей є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Сім років компанія EVA займає провідні позиції, отримуючи нагороди Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси і здоров'я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019». А в 2020 році розробка дизайнерів компанії здобула бронзову нагороду на престижному міжнародному конкурсі дизайну й упаковки власних торгових марок Vertex Awards 2020.
___________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua