«Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта» присвячується вершителям нової ери, тим, кому важливо створювати унікальні зв’язки, щоб завойовувати прихильність клієнтів, і щоб їх пам’ять сама ставала продуктом – враженнями. Сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони прийдуть ще.
Разом з топовими брендами автори вивчають досвід мережі «Сільпо» в розрізі того, як компанії здатні генерувати щастя за допомогою вражень та залишатися у серцях клієнтів надовго. У книзі описані кейси про передбачення на чеках, про фестивалі та «Сільподію», про театральну доставку Смаковершниками, про дегустації, галереї, екскурсії, поп-ап спектаклі у супермаркетах. Тобто знакові проєкти «Сільпо» із створення захоплюючого досвіду та унікальних пропозицій для гостей.
«Навіть не виникає сумнівів, що «Економіка вражень» — це настільна книга для тих, хто готовий виходити за рамки стандартних маркетингових методів. У «Сільпо» ми протягом кількох років керуємося принципами економіки вражень. І тепер безмежно радіємо, що Джозеф Пайн зацікавився досвідом українського ритейлера і включив його у книгу. Саме готовність запропонувати емоційну цінність відрізняє «Сільпо». Для наших гостей ми прагнемо стати не просто місцем закупівель, а місцем радості, емоцій і гастрономічних відкриттів, керуючись при цьому одним із найголовніших принципів — створити враження, за якими гості захочуть повернутися. Сподіваюсь, що ця книга зможе надихнути вас створювати цінності, що збагачуватимуть життя людей», — ділиться враженнями директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Економіка вражень — це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор проаналізували підходи та принципи відомих світових компаній та брендів, яким вдалося винайти переваги, що зробили їх неповторними. Автори як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід.
«Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта» вже продається у книгарнях, а невдовзі буде також і на полицях «Сільпо».
________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua