Ребрендинг АЗК є одним з етапів реалізації схваленої стратегії компанії «Параллель», яка передбачає відкриття нових об’єктів в регіонах присутності, а також в сусідніх регіонах. Окрім оновленого оформлення АЗК стратегія компанії включає в себе зміни і в діяльності автозаправних комплексів – посилення контроля якості пального, модернізацію бізнес-процесів для забезпечення висококласного сервісу для клієнтів.
«Сучасні споживачі доволі серйозно підходять до вибору послуг та здійснення покупок – не лише бездоганна якість та вигідні пропозиції, але й привабливий зовнішній вигляд стає визначальним фактором. Тому високоякісне пальне, бездоганний сервіс та стильний дизайн АЗК – ось основні принципи роботи нашої компанії», – зазначила Світлана Бишова, генеральний директор компанії «Параллель».
__________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua