1-го березня 2019 року в м.Київ в БЦ «101 Tower» відбудеться єдина в Україні Спеціалізована Конференція для Генеральних Директорів, ТОП-менеджерів і Власників компаній постачальників і ритейлерів непродовольчих товарів.
Вперше 2 конференції в одній!
У двох паралельних залах NonFoodMaster & ShopMaster.
Аудиторія конференції: більше 150 учасників - Генеральні директори, ТОП-менеджери та власники компаній.
• Зал NonFoodMaster - для постачальників і ритейлерів непродовольчих товарів, будівельних матеріалів, DIY, Home Improvement, Household.
• Зал ShopMaster - Для мережевих операторів, керуючих торговельними центрами, непродуктового рітейлу одягу / взуття, Drogerie, аптек, подарунків, аксесуарів і постачальників товарів.
Учасники конференцій NonFood & ShopMaster:
Рітейлери: Олди, Вайкики, Бемби, Агромат, Brain, Эпицентр К, Леруа Мерлен Украина, Watsons Ukraine, LUSH UKRAINE, Zeebra, Руш, Эльдорадо, Алло, Rozetka.ua, Люксоптика, Европоль, Брокард Украина, Еврокерамика, VOVK, Газда Прайм, Будинок Играшок, Интертоп Украина и др.
Постачальники: Снежка, Коельнер, Бетон от Ковальской, Артель, Пара Соло, Каппарол, Terminus, Будмастер, ЗИП, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», Поликс групп, ООО, СП Юкойл, Компания FADO, Полисан, ТехноНиколь, РобертБош, КНАУФ ГИПС, Атлантик-Гейзер, Хускварна, ГЕБЕРИТ КЕРАМИК ПРОДАКШИН, GROHE AG и др.
Цілі і завдання Конференції NonFood & ShopMaster-2019:
1. Представити в кейсах і прикладах нові, успішні шляхи реалізації стратегій розвитку бізнесу DIY;
2. Створити сферу розробки дискусійних рішень, які дадуть оптимальний з точки зору диверсифікації бізнесів, результат;
3. Знайти нові тактики реалізації напрямків продажів, фінансів, маркетингу, менеджменту, HR.
Ставши учасником конференції, Ви отримуєте:
• Вичерпну інформацію: про ключові тренди розвитку ринку, в т.ч. зміни споживчих перевагах і планах ключових гравців ринку (купців (мереж) і Постачальників);
• Антикризові стратегії провідних гравців ринку, які допомагають виживанню і процвітанню бізнесу в Україні;
• Досвід впровадження практичних рішень для розвитку компаній Вашого сегменту і розвитку відносин між Партнерами;
• Можливість укладення нових контрактів на поставку товарів - знаходження нових партнерів серед виробник, дистриб'юторів, роздрібних мереж);
• На конференції у Вас є не тільки можливість перейняти успішний досвід, отримати потужний заряд для розвитку бізнесу, а й презентувати Вашу компанію перед аудиторією потенційних партнерів, підвищити впізнаваність Вашого бренду за допомогою рекламних проявів.
В програмі конференції:
- Тема: Чому важливо створювати УТП? Як впливає атмосфера і асортимент магазину на рішення покупця про покупку? Тренди світового ринку (Кейс на прикладі унікального формату магазину-клубу для дому США).
Спікер: Тетяна Гусєва, провідний експерт зі створення та розвитку роздрібного бізнесу (Москва) .Засновник і Керуючий директор агентства Expert Retail. Спеціалізується в області консалтингу та управління вартістю роздрібного бізнесу. Управляє власним роздрібним бізнесом (мережа міні маркетів), проходять стажування в ньому менеджерів роздрібних мереж Клієнтів. Більше 20 років на ринку FMCG на керівних посадах. Має успішний досвід створення та запуску роздрібного бізнесу та виробництва, удосконалення операційних бізнес-моделей роздрібних мереж, проектування торгових площ, налаштування основних бізнес-процесів в роздробі і виробництві.
- Тема: Оформлення торгових площ магазина, створюємо комфорт для клієнта - отримуємо його лояльність. Робота з клієнтом біля полиці.
Спікер: Сергій Цимбал, Заступник керівника департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К».
- Тема: Як зберегти маржинальність при зростанні всіх видів витрат рітейлера (зарплати персоналу, орендні ставки в ТЦ, комунальні платежі та ін.) Тема уточнюється.
Спікер: Віта Войнілович, Директор «БНС Трейд», «БНС КАМПАНІ» (Брено Calvin Klein Jeans, TopShop / TopMan Michael Kors) з 2007 р Екс-директор «РД-Груп» (мережа магазинів LeFutur).
- Тема: Підвищення ефективності роботи рітейлера за допомогою додатків для продавців. Досвід «Алло».
Спікер: Валерій Золотухін, 2003 - 2018 компанія Алло, в т.ч. 12 років на позиції виконавчого директора роздрібної мережі. Алло - лідер ринку продажу смартфонів в Україні. Основні проекти: створення нових форматів магазинів, NPS, Сервіс - бачення Алло - все направлено на зростання ефективності.
- Тема: 10 компетенцій КАМів для переговорів з мережами.
Спікер: Валерій Глубоченко, Автор методики ведення переговорів SalesMaster і системи тренувань торгового персоналу, яку використовують 250+ компаній на ринку СНД, в 84 сегментах ринку; Дворазовий володар титулу «Золотий тренер з продажу в СНД» в 2013 і 2015 рр. на конференції «В2ВMaster.Бітва кращих тренерів СНД»; У числі міжнародних клієнтів: Henkel Bautechnik, DANONE, Johnson & Johnson, HIPP, Syngenta, UNILIN, ORIFLAME, HP, Microsoft, Grundfos, CMS Cameron McKenna, AXA, TOYOTA і ін.
- Тема: Інноваційні стилі управління - як ефективний інструмент комунікації з новими поколіннями співробітників.
Спікер: Тетяна Іллєнко, Засновник Міжнародного співтовариства Ефективних коучів Youcoach. Автор тренінгу «Управління в стилі коучинг. Нова роль керівників майбутнього ». Засновник компанії В2В Медіа-група TradeMasterGroup.
- Тема: Сучасні IT рішення для ведення операційної діяльності. Фінансовий і бухгалтерський облік, CRM система, в одній системі - дешево і просто.
Спікер: Експерт компанії «Спілка Автоматизаторів Бізнесу»
- Тема: Огляд ринку побутової техніки та електроніки: ключові тренди і прогнози розвитку.
Спікер: Андрій Свирський, Керівник відділу POS Tracking, GFK Україна.
- Тема: Розвиток e-commerce в сегменті Non-Food, діджіталізація і інші сучасні інструменти залучення покупця.
Спікер: Юлія Пузирьова, Watsons Україна.
Відгуки учасників конференції:
- Конференція важлива для обміну досвідом і нових знайомств. Тема DIY в реаліях нової економіки.
Андрій Іваненко, ТОВ «Коельнер Україна».
- Актуальна тематика конференції. Чудова організація! Дуже сподобалось! На конференції отримала новий досвід, кейси, ідеї для впровадження нових механізмів і роботи над помилками.
Тетяна Чупахіна, «Інтерформ Консалтинг».
- Конференція дала мені дуже багато корисної інформації від абсолютно різних компаній, їх досвід і стратегії. Отримала хороший багаж знань для роботи з персоналом. Новий досвід для розвитку, нові партнерські відносини.
Олена Жеребчук, Мережа магазинів Lucky Look.
- Конференція дала мені можливість отримати нові знайомства, нових партнерів, новий досвід. Я вперше на такого роду заході. Все було на вищому рівні. Дякуємо!
Володимир Бакутін, ТОВ «Хамелеон Софт».
- Конференція була корисна, багато нових знайомств з колегами по ринку і партнерами, обмін позитивним досвідом в роздрібному бізнесі.
Антоната Оганджанян, ТОВ «Брокард-Україна».
Партнери події:
IT-Партнер - Спілка автоматизаторів бізнесу;
Трансформаційний Партнер - YouCoach;
Партнер кава-брейків - Trevi.
Отримайте знижку 5% за промокодом ОК2
Задати уточнюючі питання і зареєструватися Ви можете по телефону:
067- 828-22-59, 067-502-99-00
ok@trademaster.com.ua
Чекаємо Вас на Унікальній конференції в межах Українського ринку, для фахівців в області непродовольчих товарів!
_________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua