Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2019 » Лютий » 15 » VII Щорічна Практична Конференція "NonFood & ShopMaster-2019"

Розміщення новин компаній

VII Щорічна Практична Конференція "NonFood & ShopMaster-2019"

«Бізнес стратегії і тактики розвитку ринку DIY, Home Improvement & Fashion»

1-го березня 2019 року в м.Київ в БЦ «101 Tower» відбудеться єдина в Україні Спеціалізована Конференція для Генеральних Директорів, ТОП-менеджерів і Власників компаній постачальників і ритейлерів непродовольчих товарів.
Вперше 2 конференції в одній!

У двох паралельних залах NonFoodMaster & ShopMaster.

Аудиторія конференції: більше 150 учасників - Генеральні директори, ТОП-менеджери та власники компаній.
• Зал NonFoodMaster - для постачальників і ритейлерів непродовольчих товарів, будівельних матеріалів, DIY, Home Improvement, Household.

• Зал ShopMaster - Для мережевих операторів, керуючих торговельними центрами, непродуктового рітейлу одягу / взуття, Drogerie, аптек, подарунків, аксесуарів і постачальників товарів.

Учасники конференцій NonFood & ShopMaster:

Рітейлери: Олди, Вайкики, Бемби, Агромат, Brain, Эпицентр К, Леруа Мерлен Украина, Watsons Ukraine, LUSH UKRAINE, Zeebra, Руш, Эльдорадо, Алло, Rozetka.ua, Люксоптика, Европоль, Брокард Украина, Еврокерамика, VOVK, Газда Прайм, Будинок Играшок, Интертоп Украина и др.

Постачальники: Снежка, Коельнер, Бетон от Ковальской, Артель, Пара Соло, Каппарол, Terminus, Будмастер, ЗИП, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», Поликс групп, ООО, СП Юкойл, Компания FADO, Полисан, ТехноНиколь, РобертБош, КНАУФ ГИПС, Атлантик-Гейзер, Хускварна, ГЕБЕРИТ КЕРАМИК ПРОДАКШИН, GROHE AG и др.

Цілі і завдання Конференції NonFood & ShopMaster-2019:


1. Представити в кейсах і прикладах нові, успішні шляхи реалізації стратегій розвитку бізнесу DIY;
2. Створити сферу розробки дискусійних рішень, які дадуть оптимальний з точки зору диверсифікації бізнесів, результат;
3. Знайти нові тактики реалізації напрямків продажів, фінансів, маркетингу, менеджменту, HR.
Ставши учасником конференції, Ви отримуєте:
• Вичерпну інформацію: про ключові тренди розвитку ринку, в т.ч. зміни споживчих перевагах і планах ключових гравців ринку (купців (мереж) і Постачальників);
• Антикризові стратегії провідних гравців ринку, які допомагають виживанню і процвітанню бізнесу в Україні;
• Досвід впровадження практичних рішень для розвитку компаній Вашого сегменту і розвитку відносин між Партнерами;
• Можливість укладення нових контрактів на поставку товарів - знаходження нових партнерів серед виробник, дистриб'юторів, роздрібних мереж);
• На конференції у Вас є не тільки можливість перейняти успішний досвід, отримати потужний заряд для розвитку бізнесу, а й презентувати Вашу компанію перед аудиторією потенційних партнерів, підвищити впізнаваність Вашого бренду за допомогою рекламних проявів.

В програмі конференції:

- Тема: Чому важливо створювати УТП? Як впливає атмосфера і асортимент магазину на рішення покупця про покупку? Тренди світового ринку (Кейс на прикладі унікального формату магазину-клубу для дому США).
Спікер: Тетяна Гусєва, провідний експерт зі створення та розвитку роздрібного бізнесу (Москва) .Засновник і Керуючий директор агентства Expert Retail. Спеціалізується в області консалтингу та управління вартістю роздрібного бізнесу. Управляє власним роздрібним бізнесом (мережа міні маркетів), проходять стажування в ньому менеджерів роздрібних мереж Клієнтів. Більше 20 років на ринку FMCG на керівних посадах. Має успішний досвід створення та запуску роздрібного бізнесу та виробництва, удосконалення операційних бізнес-моделей роздрібних мереж, проектування торгових площ, налаштування основних бізнес-процесів в роздробі і виробництві.

- Тема: Оформлення торгових площ магазина, створюємо комфорт для клієнта - отримуємо його лояльність. Робота з клієнтом біля полиці.
Спікер: Сергій Цимбал, Заступник керівника департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К».

- Тема: Як зберегти маржинальність при зростанні всіх видів витрат рітейлера (зарплати персоналу, орендні ставки в ТЦ, комунальні платежі та ін.) Тема уточнюється.

Спікер: Віта Войнілович, Директор «БНС Трейд», «БНС КАМПАНІ» (Брено Calvin Klein Jeans, TopShop / TopMan Michael Kors) з 2007 р Екс-директор «РД-Груп» (мережа магазинів LeFutur).

- Тема: Підвищення ефективності роботи рітейлера за допомогою додатків для продавців. Досвід «Алло».
Спікер: Валерій Золотухін, 2003 - 2018 компанія Алло, в т.ч. 12 років на позиції виконавчого директора роздрібної мережі. Алло - лідер ринку продажу смартфонів в Україні. Основні проекти: створення нових форматів магазинів, NPS, Сервіс - бачення Алло - все направлено на зростання ефективності.

- Тема: 10 компетенцій КАМів для переговорів з мережами.
Спікер: Валерій Глубоченко, Автор методики ведення переговорів SalesMaster і системи тренувань торгового персоналу, яку використовують 250+ компаній на ринку СНД, в 84 сегментах ринку; Дворазовий володар титулу «Золотий тренер з продажу в СНД» в 2013 і 2015 рр. на конференції «В2ВMaster.Бітва кращих тренерів СНД»; У числі міжнародних клієнтів: Henkel Bautechnik, DANONE, Johnson & Johnson, HIPP, Syngenta, UNILIN, ORIFLAME, HP, Microsoft, Grundfos, CMS Cameron McKenna, AXA, TOYOTA і ін.

- Тема: Інноваційні стилі управління - як ефективний інструмент комунікації з новими поколіннями співробітників.
Спікер: Тетяна Іллєнко, Засновник Міжнародного співтовариства Ефективних коучів Youcoach. Автор тренінгу «Управління в стилі коучинг. Нова роль керівників майбутнього ». Засновник компанії В2В Медіа-група TradeMasterGroup.

- Тема: Сучасні IT рішення для ведення операційної діяльності. Фінансовий і бухгалтерський облік, CRM система, в одній системі - дешево і просто.
Спікер: Експерт компанії «Спілка Автоматизаторів Бізнесу»

- Тема: Огляд ринку побутової техніки та електроніки: ключові тренди і прогнози розвитку.
Спікер: Андрій Свирський, Керівник відділу POS Tracking, GFK Україна.

- Тема: Розвиток e-commerce в сегменті Non-Food, діджіталізація і інші сучасні інструменти залучення покупця.
Спікер: Юлія Пузирьова, Watsons Україна.

Відгуки учасників конференції:

- Конференція важлива для обміну досвідом і нових знайомств. Тема DIY в реаліях нової економіки.
Андрій Іваненко, ТОВ «Коельнер Україна».

- Актуальна тематика конференції. Чудова організація! Дуже сподобалось! На конференції отримала новий досвід, кейси, ідеї для впровадження нових механізмів і роботи над помилками.
Тетяна Чупахіна, «Інтерформ Консалтинг».

- Конференція дала мені дуже багато корисної інформації від абсолютно різних компаній, їх досвід і стратегії. Отримала хороший багаж знань для роботи з персоналом. Новий досвід для розвитку, нові партнерські відносини.
Олена Жеребчук, Мережа магазинів Lucky Look.

- Конференція дала мені можливість отримати нові знайомства, нових партнерів, новий досвід. Я вперше на такого роду заході. Все було на вищому рівні. Дякуємо!
Володимир Бакутін, ТОВ «Хамелеон Софт».

- Конференція була корисна, багато нових знайомств з колегами по ринку і партнерами, обмін позитивним досвідом в роздрібному бізнесі.
Антоната Оганджанян, ТОВ «Брокард-Україна».

Партнери події:

IT-Партнер - Спілка автоматизаторів бізнесу;
Трансформаційний Партнер - YouCoach;
Партнер кава-брейків - Trevi.

Отримайте знижку 5% за промокодом ОК2
Задати уточнюючі питання і зареєструватися Ви можете по телефону:
067- 828-22-59, 067-502-99-00
ok@trademaster.com.ua


Чекаємо Вас на Унікальній конференції в межах Українського ринку, для фахівців в області непродовольчих товарів!
_________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 618 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz