У статті №32 Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” зазначається, що з 16 січня 2020 року вся реклама у ЗМІ має бути виключно українською мовою.
Проте для закордонних телеканалів, радіостанцій та журналів, які ведуть мовлення однією чи кількома офіційними мовами ЄС, можливе розміщення реклами українською та цими мовами. Російська мова - не мова ЄС, до таких відносяться англійська та французька.
Щодо реклами в онлайн-середовищі, статті, яка б регулювала це питання, в Законі немає. Зазначимо,що стаття 32 починається з формулювання, що мовою реклами в Україні є державна мова. У частині 4 статті 30 зазначено про суб'єктів електронної комерції, що надають послуги в Україні, які мають застосовувати українську мову “у разі поширення комерційного електронного повідомлення”, під визначення якого підпадають також рекламні повідомлення онлайн-магазинів та розсилки.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua