1. Що відбувається з рейсами з/до Харкова на сьогоднішній день?
Станом на 11 березня 2020 року Міжнародний аеропорт «Харків» продовжує працювати у штатному режимі. Усі рейси виконуються за розкладом (Детальніше: http://bit.ly/38BTF5a). Ми рекомендуємо відслідковувати актуальний статус рейсів на онлайн-табло, яке доступно за посиланням: http://bit.ly/2Q4E6ww
2. Чи плануються зміни у розкладі у майбутньому?
Згідно із заявою міграційного управління МВС Ізраїлю, з 12 березня 2020 року буде введено нові обмеження для іноземців. В’їзд до країни дозволять лише тим, хто зможе забезпечити домашній карантин.
У зв’язку з цим авіакомпанія МАУ повідомила про зміну у розкладі рейсів за напрямком Харків-Тель-Авів-Харків. З 15.03.2020 по 08.04.2020 виконананя рейсів PS 793 та PS 794 буде тимчасово призупинено.
Усі інші рейси в/з Харкова будуть виконуватись за розкладом.
3. Що робити, якщо Ваш рейс скасовано/перенесено?
Пасажири, які залишили свої контактні дані під час бронювання, будуть проінформовані про будь-які зміни в розкладі заздалегідь. У разі скасування чи перенессеня вашого рейса, вам необхідно звертатися за місцем придбання Вашого авіаквитка або до call-центру авіакомпанії.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua