Штутгарт, Німеччина. - Люди, які купують сьогодні нові автомобілі, зацікавлені в електронних системах допомоги водієві. «З’явилася явна тенденція: найближчим часом мати автомобіль з електронними асистентами буде так само природно, як і з радіоприймачем та ESP», – прокоментував член правління Bosch д-р Дірк Хоайзель, посилаючись на результати аналітики Bosch, що ґрунтується на даних про реєстрацію нових автомобілів у 2016 році. За статистикою, системи допомоги при паркуванні, стеження за смугою руху і екстреного гальмування стають дедалі популярнішими.
Системи допомоги при паркуванні – від простих датчиків до повністю автоматичного асистента – входять до комплектації 62 відсотків нових легкових автомобілів, що зареєстровані в Німеччині у 2016 році. Друге місце за популярністю посідають системи екстреного гальмування, що попереджають водія про небезпеку зіткнення і автоматично зменшують швидкість аж до повної зупинки. Так, кожен третій новий автомобіль, зареєстрований у 2016 році (38%), був оснащений системою автоматичного гальмування. При цьому вона входить до списку стандартного обладнання більш ніж чверті цих автомобілів. На третьому місці рейтингу контроль стану водія. Цей пристрій увійшов до комплекту 37 відсотків нових легкових автомобілів, зареєстрованих у 2016 році. А найінтенсивніше зростає популярність систем стеження за смугою руху. Кількість нових зареєстрованих автомобілів, оснащених цією системою, у 2016 році зросла вдвічі порівняно з попереднім роком.
Ще одна хвиля зростання пов’язана з адаптивним круїз-контролем (ACC). У 2013 році автомобілі, оснащені цією системою, ледь набирали 4% від усіх знову зареєстрованих в Німеччині, а в 2016 році адаптивний круїз-контроль з’явився майже в кожному п’ятому автомобілі (19%).
Системи допомоги водієві частіше входять до складу стандартного обладнання
Системи допомоги при паркуванні, екстреного гальмування і стеження за смугою руху входять до найпопулярніших електронних асистентів у Німеччині, США, Нідерландах, Бельгії і Франції. Паркувальні асистенти у Франції навіть популярніші, ніж у Німеччині: 67 відсотків нових легкових автомобілів, що зареєстровані в цій країні в 2016 році, оснащені такою системою. При цьому в більшості випадків – в 63 відсотках нових автомобілів, зареєстрованих у Франції, – вона входить до стандартного обладнання. У Бельгії і Нідерландах 39 відсотків нових автомобілів оснащені автоматичною системою аварійного екстреного гальмування: це найвищий відсоток у Європі. До аналітичного дослідження Bosch вперше потрапили Італія та Росія. У цих країнах популярність систем допомоги водієві порівняно невелика. Проте ними оснащені 18 відсотків нових легкових автомобілів, зареєстрованих у Італії в 2016 році. У Росії частка таких автомобілів поки лише 6 відсотків. Автомобілі, що оснащені системою екстреного гальмування, склали ті ж 6 відсотків.
Bosch розвивається швидше ринку систем допомоги водієві
Електронні системи допомагають водіям у складних і критичних дорожніх ситуаціях. Ці помічники – важливий крок на шляху до безаварійної та позбавленої стресу мобільності майбутнього. Якби на всі автомобілі у Німеччині була встановлена автоматична система екстреного гальмування, це дозволило б запобігти до 72 відсотків дорожньо-транспортних пригод, пов’язаних з наїздом ззаду. Кількість автомобілів, оснащених системою аварійного гальмування, безперервно зростає. Для компанії Bosch, одного з найбільших постачальників компонентів, це означає зростання ринку. «За минулий час ринок уже виріс приблизно на 20 відсотків, але Bosch зростає ще швидше», – каже Герхард Стейгер, президент Bosch Chassis Systems Control. У 2019 продажі компанії за напрямком систем допомоги водієві перевищать позначку в два мільярди євро. Попередня позначка – один мільярд євро – була пройдена у 2016 році. На сьогодні технічний прогрес знаходиться на шляху до автономного водіння. Результати аналітичних досліджень Bosch свідчать про те, що перша функція частково автоматизованого водіння, асистент руху в заторі, вже представлена на ринку. Дія цього електронного помічника дозволяє в автоматичному режимі повторювати рух автомобіля, що рухається попереду. Система самостійно призводить автомобіль в рух, розганяє і зупиняє його, а також здійснює маневрування в рамках смуги руху. Асистент допомоги при русі в заторі входить до списку обладнання приблизно половини нових автомобілів, що зареєстровані в Німеччині і оснащені системою адаптивного круїз-контролю. В цілому кількість таких автомобілів становить 9% від усіх легкових автомобілів, що вперше пройшли державну реєстрацію.
Аналітика Bosch ґрунтується на статистиці реєстрації нових легкових автомобілів за 2016 рік
У 2016 році в Німеччині було зареєстровано 3,4 млн нових автомобілів. На базі статистики реєстрації нових транспортних засобів, зібраної Федеральним управлінням автомобільного транспорту Німеччини (KBA) за 2016 рік, а також даних (за 22.03.2017), наданих експертами в галузі бізнесу IHS Markit, фахівці Bosch проаналізували усі сегменти ринку легкових автомобілів. Результати аналізу демонструють оснащення серійних моделей системами допомоги водіям – стандартним або додатковим обладнанням. Дослідження також показує, які з систем на сьогодні доступні на ринку. Bosch проводить аналітику ринку електронних асистентів з 2013 року.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua