А за останні три місяці "Антонов" налітав 2120 годин, в той час, коли російська "Волга−Днепр", яка має більшу кількість літаків, − 1786. Тобто, українськими літаками було перевезено більше вантажів, отримано більше прибутку та сплачено більше податків в українські бюджети всіх рівнів.
Це стало можливим завдяки припиненню співпраці у цій галузі з російською компанією "Волга−Днепр", яка з 2006 року користуючись умовами договору з "Антоновим", була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан−124 "Руслан".
Але наприкінці 2016 року "Антонов" реалізував програму припинення такої "співпраці". Для цього були задіяні компанії Antonov Salis Gmbh, для реалізації участі української компанії у програмі НАТО − SALIS та Dreamlifts LTD, для забезпечення логістичного супроводу комерційних перевезень.
Враховуючи тендерні умови НАТО для заключення контракту на перевезення по програмі SALIS, "Антонов" створило Antonov Salis gmbh, яка входить у його структуру.
При цьому, юридичний механізм створення Antonov Salis gmbh в інтересах забезпечення участі ДП "Антонов" в тендері, був погоджений з відповідними структурами Альянсу. І саме завдяки виконанню всіх вимог тендеру, рік тому, НАТО підписало контракт в інтересах ДП "Антонов".
До того ж, всі суми платежів, які поступають на рахунок Antonov Salis gmbh транзитним платежем переводяться на рахунок ДП Антонов в Україні. Ці платежі декларуються як транзитні та перебувають під контролем Федерального Банку Німеччини.
За таких обставин, Antonov Salis gmbh виступає фактично в статусі неприбуткового підприємства, звільнено від сплати податку на додану вартість відповідно до Директиви 2006/112/ЕС − стаття 151 та директиви 2008/118/ЕС − стаття 13, як постачальник послуг для потреб НАТО.
У свою чергу, британська компанія Dreamlifts LTD − є агентською компанією, без якої неможливо здійснювати міжнародні комерційні авіаперевезення по всьому світу. Залучення таких компаній є звичайною та багаторічною практикою абсолютної більшості авіаперевізників світового рівня.
А головною особливістю Dreamlifts LTD в ній є те, що її фахівцями є громадяни Євросоюзу, які після агресії Росії більше не бажали працювати у Ruslan International − ще одному дітищі російської "Волга−Днепр". І про це рішення було офіційно оголошено у ЗМІ більше року тому − 21.11.2016.
"Антонов" і надалі докладатиме максимум зусиль у справі поглиблення співпраці з НАТО, роботі на міжнародному ринку авіаперевезень та створенню нових літаків в інтересах України.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua