Протягом півріччя поточного року пасажирські авіаперевезення з регулярністю вище 90% забезпечили: «Czech Airlines», «Aegean» та «Georgian Airlines». До «золотої середини» з пунктуальністю від 70 до 90% потрапили: «Austrian Airlines», «Lufthansa», «Windrose Airlines», «Air Arabiа», «AirBaltic», «Міжнародні авіалінії України», «Air France», «Azur Air Ukraine», «Anda Air», «Azerbaijan Airlines», «Дніпроавіа», «KLM», «Turkish Airlines», «British Airways», «Ellin Air», «Atlasjet Ukraine», «LOT», «UM Air», «Bravo Airways».
Генеральний директор ДП МА «Бориспіль» Павло Рябікін відзначив, що регулярна аналітика відправлення рейсів за розкладом є важливою складовою сервісної політики аеропорту. «Аналіз пунктуальності авіакомпаній, які співпрацюють з «Борисполем», дозволяє нам більш ефективно коригувати спільну роботу. При збільшенні пасажиропотоку та кількості рейсів через авіаційний хаб, яким є «Бориспіль», зростають й відповідні ризики, і ми маємо пильно контролювати наш авіатрафік», - зауважив Павло Рябікін.
Нагадаємо, що у першому півріччі 2017 року Міжнародний аеропорт «Бориспіль» обслугував 4,74 млн пасажирів та забезпечив планове зростання пасажиропотоку на 30%. За 6 місяців частка трансферних пасажирів збільшилася на 37% до 1,3 млн осіб, а кількість рейсів з 33 тис. (6 місяців 2016 р.) до майже 41 тис. літаковильотів. Планові заходи з розбудови авіахабу дозволили «Борисполю» за півроку збільшити частку міжнародних рейсів на 22%.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua