Одним з головних досягнень на цей час Є.Дихне назвав те, що підприємство значно покращило якість та оперативність зв'язку з пасажирами з зазначеного питання. Як неодноразово наголошувалося раніше, саме фактор часу має ключове значення для успіху у справі розшуку. Крім того, за досить незначний проміжок часу роботи детективів, ними на практиці відпрацьовано основні форми та методи виявлення крадіїв та доведення їхньої провини.
Згідно даних, оприлюднених керівником спецвідділу розслідувань крадіжок з багажу, Фастовець М.В., у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року за три місяці роботи кількість звернень щодо крадіжок виросла втричі. На її переконання, це свідчить про обізнаність пасажирів про існування Служби та зростання довіри до детективів. Ними наразі опрацьовано 46 звернень пасажирів. У десяти випадках внаслідок слідчих дій речі було знайдено та повернуто власникам. 22 звернення стосувалися речей, які зникли за межами аеропорту «Бориспіль». Це могло статися або на борту літака, або на території іншого аеропорту. Три справи розкрито та передано до поліції. В двох випадках повідомлення виявилися неправдивими. Детальне розслідування не вдалося провести лише за чотирма зверненнями. Причиною послужило несвоєчасне (занадто запізніле) звернення пасажирів.
У ході прес-брифінгу керівник Служби розшуку Марина Фастовець просила представників ЗМІ довести до пасажирів думку про те, що ключовим у справі оперативного та ефективного реагування на звернення є фактор часу. Звертатися необхідно відразу, як тільки виявлено нестачу тієї чи іншої речі. Нагадаємо, до детективів аеропорту Бориспіль пасажири можуть звертатися за номером телефону: 073-7-702-702; на електрону пошту – anti-theft@kbp.aero; в Skype - anti-theft-kbp, а також на сторінці аеропорту в Facebook.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua