«Водночас ми відзначаємо стабілізацію і розвиток українського ринку. Результати продажів Continental свідчать, що споживачі все більше дбають про рівень безпеки та обирають новітні технології», – додав Арунас Kіаушас, директор департаменту експорту шин Continental в Україні та країнах Балтії.
Д-р Дегенхарт особливо відзначив зростання обсягу продажів на глобальному рівні: «Ми зробили правильну ставку на технології для безпечної, ефективної та розумної мобільності. Компанія завершила третій квартал (до зведеного балансу та впливу обмінного курсу) зі зростанням обсягу продажів у 8%. Це означає, що ми знову зросли значно швидше у порівнянні з контрольними ринками. Наприклад, глобальний ринок легкових автомобілів та легковантажного комерційного транспорту зріс лише на 2%». Керівництво компанії очікує на продовження успіхів у четвертому кварталі за показниками продажів і прибутку.
«У третьому кварталі скоригована операційна маржа склала 10,4% від продажів. Це хороший показник, адже нам вдалося його досягнути попри негативні ефекти від зростання цін на сировину», – зауважив фінансовий директор Вольфганг Шефер.
Шефер надав більш детальну інформацію про підтверджений прогноз на 2017 фінансовий рік: «Обсяг продажів і надалі очікується у понад 44 млрд євро до врахування обмінного курсу. Однак сьогодні ми вже можемо точніше оцінити вплив різних валют на загальні продажі за рік тож очікуємо зростання обсягу продажів до близько 44 млрд євро». Після 6 місяців фінансового року фондовий індекс DAX збільшив прогноз продажів Continental (до врахування обмінного курсу) до кінця року.
Темпи зростання компанії, зокрема, пов’язані зі стабільним зростанням кількості замовлень в Автомобільному підрозділі: «Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість замовлень за 9 місяців збільшилась на 20%, до понад 30 млрд євро», – пояснив Шефер.
У третьому кварталі продукти зі сфери електроніки, програмного забезпечення та сенсорних технологій відіграли вагому роль у розвитку Автомобільного підрозділу. «Їхня частка постійно зростає. У 2012 році вона склала близько 50% продажів Автомобільного підрозділу, а сьогодні вже перевищує 60% і продовжує зростати», – прокоментував Шефер.
«Підрозділ гуми збільшив свої продажі ще в третьому кварталі, попри несприятливі ринкові умови. Це неймовірно. З одного боку, збільшення цін на шини та промислові вироби у першій половині року дало свій позитивний ефект. З іншого боку, у третьому кварталі прибуток був обмежений на понад 100 млн євро через подорожчання сировини», – пояснив Шефер. Continental оцінює негативний вплив від зростання цін на сировину для Підрозділу гуми у 2017 фінансовому році у 450 млн євро. Водночас нещодавнє зростання цін на сировину не матиме впливу до 2018 фінансового року.
В.Шефер відзначив хороший старт зимових шин. Він також задоволений найновішою шиною WinterContact TS 860, яка вкотре показала вражаючі результати на тест-драйвах у більшості автомобільних клубів Німеччини, Австрії та Швейцарії.
Знову продемонстрував значне зростання Підрозділ ContiTech. Шефер висловив задоволення щодо результатів інтеграції компанії Hornschuch (виробник рішень для поверхонь), яку Continental придбав у березні 2017 року, та її показників. «Hornschuch повністю відповідає нашим очікуванням», – сказав він.
У перших трьох кварталах 2017 року Continental досяг вільного грошового потоку у 472 млн євро і таким чином скоротив цей показник на 712 млн порівняно з минулим роком. «Ми підтверджуємо наш прогноз щодо досягнення вільного грошового потоку в обсязі близько 2 млрд євро до поглинань наприкінці року, попри високі капітальні витрати, спрямовані на забезпечення нашого зростання. Зокрема, в четвертому кварталі ми очікуємо різкого зниження обігового капіталу, який за останні дев`ять місяців збільшився на 660 млн євро внаслідок стрімкого росту концерну», – пояснив Шефер, додавши, що зростання обсягу обігових коштів стало головною причиною скорочення вільного грошового потоку за дев'ять місяців.
Що стосується чистої заборгованості, він відзначив: «Ми очікуємо, що чиста заборгованість залишиться на рівні попереднього року». Чиста заборгованість компанії Continental склала 3,3 млрд євро за 9 місяців 2017 року, збільшившись на 500 млн порівняно з 2,8 млрд євро на кінець 2016 року. Причиною для цього став розподіл дивідендів у розмірі 850 млн євро на 2016 рік у травні 2017 року.
Протягом перших дев'яти місяців 2017 року капітальні витрати на власність, заводи, спорядження та програмне забезпечення збільшилися на 12% порівняно з попереднім роком – до 1,8 млрд євро. Як наслідок, співвідношення капітальних видатків склало 5,5% проти 5,3% у попередньому році.
Витрати на дослідження та розробки зросли майже на 9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до майже 2,4 млрд євро за дев'ять місяців 2017 року. Співвідношення витрат на R&D до консолідованих продажів склало 7,2%, як і за аналогічний період минулого року.
Співвідношення власного і позикового капіталу скоротилося до 21% наприкінці вересня 2017 року (за рік до того показник становив 24%). Забезпечення власним капіталом – 42% порівняно з 39% минулого року.
Станом на 30 вересня 2017 року буфер ліквідності Continental склав майже 5,2 млрд євро – із них 1,5 млрд грошовими коштами та еквівалентами і ще понад 3,6 млрд євро непоновлюваних кредитних ліній.
По завершенні третього кварталу 2017 року корпорація налічує понад 233 000 працівників, що на 13 000 більше, ніж наприкінці 2016 року. У Автомобільному підрозділі кількість працівників зросла переважно у виробництві та в науково-дослідних роботах. Загалом цей підрозділ збільшився на 7 400 працівників. У Підрозділі гуми подальше розширення виробничих потужностей і каналів збуту, а також придбання компанії Hornschuch призвело до зростання підрозділу на понад 5 700 співробітників. У порівнянні з аналогічною датою минулого року загальна кількість співробітників корпорації зросла майже на 14 700 людей.
За перші дев'ять місяців поточного року Автомобільний підрозділ досягнув продажів у 19,8 млрд євро. Скоригована операційна рентабельність склала 8,2% (аналогічний період минулого року: продажі 18,1 млрд євро, скоригована операційна рентабельність – 5,6%).і
За перші три квартали 2017 року Підрозділ гуми продемонстрував рівень продажів у 13 млрд євро. Скоригована операційна рентабельність склала 15,1% (аналогічний період минулого року: продажі – 11,9 млрд, скоригована операційна рентабельність – 17,6%).
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua