Автори рейтингу відзначили, що фармацевтичні бренди на тлі зростаючого попиту на медикаменти стали коштувати дорожче. Це добре видно зі складу п'ятірки лідерів, наприклад, «Дарниця» стала третім за вартістю вітчизняним брендом, поступившись лише «Київстар» та ROZETKA, аналогічну ситуацію в трійці лідерів рейтингу можна було спостерігати і минулого року.
"І треба віддати належне, виробники ліків на цей попит чуйно реагують. «Дарниця», наприклад, влітку 2020 року почала випускати власний антисептик та наростила обсяги виробництва парацетамолу - препарату, рекомендованого для терапевтичної підтримки пацієнтів з COVID-19. А «Фармак» спільно з фахівцями Інституту епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л. В. Громашевського, розробив ПЛР тест, який здатний виявляти нові штами коронавірусу", - йдеться в превью до рейтингу.
Оцінюючи бренд, автори рейтингу враховували його рекламну активність, не тільки на ТБ і зовнішніх носіях, а й онлайн, оскільки в умовах пандемії багато компаній перейшли в "цифру". Також журналісти наголосили, що пандемія виділила один з головних пріоритетів в перевазі того чи іншого бренду для українців - довіру до виробника.
"Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а в кризу лідери виграють в порівнянні з наздоганяють їх. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра - це чи не ключова складова бренду, а отже, і його вартості. Найбільше зростання вартості брендів продемонструвала трійка лідерів - Київстар, Розетка і фармакологічна компанія «Дарниця». І не дивно: в саму верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві - не порожній звук", - зазначають автори рейтингу.
_______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua