Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Маркетинг » 2021 » Січень » 22 » Дослідження SAP: як змінюються звички покупців з відновленням економіки

Розміщення новин компаній

Дослідження SAP: як змінюються звички покупців з відновленням економіки

Згідно з новим спільним дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit, бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь.

У дослідженні The Influential Shopper яке проводилось у вересні 2020 року й охопило понад 4 000 покупців по всьому світу, було проаналізовано основні звички покупців, а також кращі канали покупок і рівні витрат до пандемії, під час пандемії та після зняття обмежень серед представників різних поколінь. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів: вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.

Основні висновки:

• Хоча загальні щомісячні роздрібні витрати в досліджуваних країнах знизилися на 9% протягом першого та другого кварталів 2020 року, онлайн-витрати збільшилися в середньому на 15%.
• Під час пандемії кількість онлайн-покупок основних товарів, таких як бакалія та миючі засоби, активно зросла: середньомісячні витрати на ці дві категорії збільшилися на 78% і 49% відповідно.
• Після послаблення обмежень нові звички збережуться, проте будуть дещо відрізнятись у покупців різних поколінь. Наприклад, міленіали та покоління Z скоротять інтернет-покупки на 4%, покоління X — на 6%, а ось бебі-бумери — аж на 9%.
• Можливість робити покупки будь-де й будь-коли це причина номер один, чому респонденти всіх поколінь вибирають інтернет-шопінг. Найчастіше про це говорили бебі-бумери (59%) і представники покоління X (51%) та рідше — представники поколінь Y і Z (по 42%).

Паула Гансен, директор з управління виручкою, SAP Customer Experience, зазначила:
«У майбутньому успіх бренду буде прямо залежати від того, наскільки винятковий досвід покупки він зможе запропонувати для кожного покоління. Необхідно адаптувати маркетингові активності з урахуванням віку споживачів і кращого способу покупок — це допоможе розвинути необхідну гнучкість для подолання можливих криз у майбутньому й активніше відновлюватися після пандемії коронавірусу».
_________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 499 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz