Економічна криза від COVID-19, спричинила суттєві зміни у реалізації та споживанні цукерок й іншої кондитерської продукції з цукру.
Оскільки доходи населення та витрати на купівлю харчових продуктів зменшились, споживачі почали орієнтуватись на більш доступні за ціною продукти та бренди, або ж на менші обсяги та дешевше упакування.
Також пандемія підштовхнула населення ретельніше ставитись до питань здоров’я й емоційного благополуччя, та привернула увагу споживачів до продукції з вмістом вітамінів, мікроелементів, екстрактів рослин та інших інгредієнтів, що впливають на покращення самопочуття, підвищують енергію та працездатність.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua