Про це повідомила прес-служба підприємства, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на AgroPortal.
«Нам вдалось реалізувати кілька важливих інфраструктурних і маркетингових проєктів, завдяки яким «Київмлин» із регіонального бренду перетворився на повноцінну національну торгову марку. Зокрема, вдалось на третину розширити географію поставок борошна — тепер воно продається в усіх без винятку регіонах України крім окупованих територій», — розповів директор ТОВ «Київмлин» Андрій Опанасенко.
Зазначається, що у числі змін, які призвели до зростання продажів та обсягів відвантажень борошна, є розширення комунікації за межі Києва, вихід на телевізійні та діджитал-канали.
«Ми наростили впізнаваність, а незмінно висока якість підтвердила правильність вибору наших нових та постійних споживачів», — підкреслив директор ТОВ «Київмлин».
Слід додати, що наприкінці 2020 року «Київмлин» отримав нагороду фестивалю-конкурсу «Вибір року» — звання «Товар року» у номінації «Борошно».
Основные товарные позиции «Київмлин» по Классификатору Kompass
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua