З розвитком індустрії харчування поза домом бургери стали справжнім трендом та улюбленою стравою багатьох українців. МакДональдз як визнаний експерт у бургерах, що підтверджують 79% українців, завжди дарує новий досвід своїм відвідувачам і запроваджує глобальні тренди в індустрії на українському ринку.
Тому до складу бургерів «Маестро» увійдуть спеціально відібрані інгредієнти, які раніше не були представлені, наприклад, подвійна порція біфштексів збільшеної товщини, булочка бріош у традиційному стилі, витримані сири, особливі соуси, смажений на грилі бекон та багато інших. Бургери також отримали нову стильну крафтову упаковку.
Біф&Чеддер – це перший бургер в серії «Маестро», який вже можна спробувати у закладах МакДональдз. Але це не єдина новина для відвідувачів мережі. Вперше за багато років вони зможуть скуштувати у закладах новий вид картоплі. Адже 50% усіх замовлень – це страви з картоплею. Традиційно Біф&Чеддер можна буде купити у складі меню зі знижкою разом із новими картопляними скибочками або з улюбленою картоплею фрі.
Протягом року бургери з серії «Маестро» оновлюватимуться.
«МакДональз – визнаний експерт у бургерах. Ви цінуєте нас як за вічну класику, наприклад, БігМак і Дабл Чізбургер, так і завжди раді сезонним пропозиціям, тому я впевнена, що ви отримаєте новий гастрономічний досвід від нашої нової серії бургерів «Маестро». Все – від спеціальних інгредієнтів до упаковки має вас вразити», – зазначила Юлія Бадрітдінова, директор з маркетингу та комунікацій МакДональдз в Україні.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua