Так, за останній звітний період у березні – травні (включно) 2021 року авіакомпанія розглянула та опрацювала 39 000 запитів, забезпечивши повернення на суму понад 9 млн доларів. Усього ж за 5 місяців поточного року МАУ обробила 68 000 запитів, здійснивши повернення на загальну суму близько 20 млн доларів.
У підсумку, за рік роботи в кризових умовах під час пандемії з квітня 2020 року по червень 2021 року МАУ повернула пасажирам понад 41 млн доларів.
Авіакомпанія нагадує, що пасажири скасованих рейсів окрім повернення коштів мають декілька опцій на вибір:
· Безкоштовне переоформлення квитка;
· Оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати вже витрачені кошти на оформлення нового квитка.
Авіакомпанія вкотре наголошує про відкритість до ведення діалогу та щиро сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Комунікаційні підрозділи МАУ роблять усе можливе для найшвидшого опрацювання кожного звернення.
_________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua