Так, за останніх три місяця роботи у період з червня по серпень 2021 року авіакомпанія розглянула близько 48 100 запитів на повернення коштів та виконала свої зобов’язання перед пасажирами на суму 10 588 000 USD.
Загалом, за підсумком роботи в кризових умовах з квітня 2020 року по серпень 2021-го (включно) авіакомпанія повернула 51 571 000 USD, опрацювавши при цьому більш ніж 210 тисяч заявок.
«Уже півтора року ми живемо в умовах карантинних реалій, внаслідок котрих було скасовано тисячі авіарейсів. Ми усвідомлюємо, які незручності це спричинило для пасажирів. І хоча відміна рейсів для авіакомпанії була вимушеним кроком, ми усвідомлюємо свою відповідальність перед пасажирами. Публічна звітність щодо виконання зобов’язань - одна із складових нашої відповідальності», - відзначив президент МАУ Євгеній Дихне.
МАУ наголошує про готовність до відкритого діалогу з пасажирами та сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Зі свого боку, співробітники усіх комунікаційних підрозділів роблять все можливе для скорочення часу обробки усіх запитів.
Авіакомпанія нагадує, що окрім повернення коштів за невикористані квитки, авіакомпанія МАУ запропонувала пасажирам скасованих рейсів декілька варіантів на вибір:
Q Безкоштовне переоформлення квитка;
Q Промокод на суму вартості невикористаного квитка. Промокод діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати кошти на оформлення нового квитка.
Також, пасажири з квитками, оформленими на бланках МАУ, можуть скористатися розширеними можливостями сервісу «Керування бронюванням», що дозволяють пасажирам самостійно у режимі онлайн змінювати дату перельоту.
___________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua