В свою чергу, авіакомпанія МАУ запропонувала декілька варіантів виходу з цієї ситуації:
✈️ Переоформлення квитка на інші дати без утримання штрафів;
✈️ Оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати вже витрачені кошти на оформлення нового квитка;
✈️ Повернення коштів за скасований рейс на банківський рахунок.
З початком пандемії до Центру підтримки клієнтів кожного дня надходять тисячі запитів. Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» підбила підсумки звернень пасажирів, які отримали повне повернення коштів у зв’язку зі скасуванням рейсів через COVID-19.
У період з квітня по листопад 2020 було опрацьовано 85 861 запитів пасажирів та оформлено повернення на суму у розмірі майже 22 мільйони доларів. Наразі зафіксовано близько 56 тисяч неопрацьованих заявок на повернення. Співробітники МАУ ретельно фіксують кожне звернення та опрацьовують їх в порядку черги.
Авіакомпанія робить все можливе для якнайшвидшого опрацювання кожного звернення.
_____________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua