З початком пандемії авіакомпанія мусить працювати в умовах обмеженого людського ресурсу, оскільки Covid-19 зупинив авіаційну галузь і знизив рівень перевезень до 15% від обсягу за минулий рік, що призвело до вимушеної необхідності скорочення штату співробітників авіакомпанії.
У період з квітня 2020 по січень 2021 авіакомпанія МАУ повернула пасажирам більш ніж 26,5 мільйонів доларів. Тільки за грудень 2020 та січень 2021 було оформлено повернення на суму понад 4,5 мільйонів доларів. За 10 місяців своєї діяльності в умовах впливу COVID-19 авіакомпанія розглянула понад 101 тисячу звернень пасажирів.
МАУ наголошує про готовність до відкритого діалогу з пасажирами та сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Зі свого боку, співробітники усіх комунікаційних підрозділів роблять все можливе для скорочення часу обробки усіх запитів.
Авіакомпанія нагадує, що окрім повернення коштів за невикористані квитки, авіакомпанія МАУ запропонувала пасажирам скасованих рейсів декілька варіантів на вибір:
Q Безкоштовне переоформлення квитка;
Q Промокод на суму вартості невикористаного квитка. Промокод діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати кошти на оформлення нового квитка.
Також, пасажири з квитками, оформленими на бланках МАУ, можуть скористатися розширеними можливостями сервісу «Керування бронюванням», що дозволяють пасажирам самостійно у режимі онлайн змінювати дату перельоту.
__________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua