Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » АПК » 2019 » Червень » 22 » «Ми наділяємо фермерів супер-силою» – челлендж, що об’єднує українських фермерів

Розміщення новин компаній

«Ми наділяємо фермерів супер-силою» – челлендж, що об’єднує українських фермерів

Агропорт запроваджує нові формати комунікації і в свій шостий сезон проводить челлендж для агровиробників. Цього річ це «Супер сезон» - Челлендж #МиНаділяємоФермерівСуперСилою.

Як розповідає генеральний менеджер Агропорт Дмитро Титаренко, цей челлендж має таку назву через нові виклики, що стоять перед проектом.

«Ми назвали челлендж «Ми наділяємо фермерів суперсилою», а цей шостий сезон – «Супер сезоном», тому що для Агропорту це великий виклик. Адже окрім наших регіональних заходів ми стали співорганізаторами українських павільйонів на міжнародних заходах. Можна сказати, що відбувається експансія на зовнішні ринки. І це дозволяє нам бути ще ближче до наших агровиробників», - зазначив він.

Дмитро Титаренко нагадав, що Агропорт здебільшого займається супроводом бізнесу, орієнтованого на фермерів. Тому є точне розуміння, що їм є що розповісти.

«Кожен з них має власну Супер-силу, і для її демонстрації ми запропонували формат короткого пітчу – 15 секунд, протягом яких кожен може презентувати себе і свою продукцію та її переваги. Такий формат співпадає з обмеженням сторіз у фейсбуці та інстаграм і найкраще запам’ятовується глядачам. Крім того, цю ініціативу із задоволенням підхоплюють, тому що люди шукають нові формати комунікації, а це, такий собі, вірусний маркетинг», - вважає він.
Агропорт запрошує усіх учасників виставки та спікерів долучитись до челленджу, розповісти в чому полягає їх супер-сила і чому саме на їхню користь мають зробити вибір українські агровиробники.

«Але однією з умов є – футболка Супермена!», - додав Дмитро Титаренко. Футболку будь якого кольору можна замовити, якщо вона ще не входить у гардероб))

Детальніше про участь: приєднатись до челленджу можуть усі учасники форумів Агропорт у Херсоні чі Харкові, записавши 2 вертикальних відеоролика тривалістю 15 секунд для подальшого їх розміщення на фейсбук-сторінці та інстаграмі (https://instagram.com/agroport).

Відео повинні бути зняті з урахуванням наступних вимог:

1 відео – «Ми наділяємо фермерів суперсилою» (назва компанії та декілька слів про переваги товарів чи послуг, які компанія пропонує фермерам);

2 відео – «А продемонструємо ми цю силу 18-20 липня на АгроПорті в Херсоні! До зустрічі!».

Тож, запрошуємо відвідати Агропорт Південь Херсон 2019 та ознайомитись з Супер-силою наших Супер-агровиробників вже 18-20 липня!

Довідка:

АГРОПОРТ (http://agroport.ua/) - щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Проходить з 2015 року за участю Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) в рамках Всесвітнього дня продовольства. З 2016 АГРОПОРТ об'єднав фермерів всієї України і проводиться в форматі Захід-Схід. Форум є комплексним і складається з виставки техніки і технологій для фермерства, інвестиційної конференції та серії семінарів, круглих столів та зустрічей бізнесу. З моменту заснування проходить на майданчиках З моменту заснування проходить на майданчиках Міжнародних аеропортів. З 2018 року АГРОПОРТ проходить в трьох містах та охоплює інтереси індивідуально західних, південних та східних агровиробників.
Організатори форуму: Департаменти агропромислового розвитку Львівської, Херсонської на Харківської облдержадміністрацій та консалтингова компанія ТОВ «Авіабренд».

__________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 403 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz