За даними рейтингу, свою перевагу горілці Nemiroff віддали понад 53% опитаних респондентів. Для порівняння, найближчі конкуренти отримали вдвічі менше голосів споживачів.
«Результати рейтингу цілком закономірні, оскільки горілки ТМ Nemiroff за останні 10 років отримали понад 60 різних нагород. Крім того, бренд зайняв 3-е місце за обсягом продажів в каналі Duty Free & Travel Retail згідно з рейтингом міжнародного видання IWSR «Top 100 Spirits Brands in Travel Retail», пропустивши вперед лише Absolut і Smirnoff. Ще одним важливим показником визнання продукції Nemiroff є той факт, що компанія експортує свої горілки у понад 80 країн по всьому світу. І сьогодні кожна друга пляшка горілки, яка вирушає за кордон, – це Nemiroff», – коментує Юрій Сорочинський, генеральний директор компанії.
Також у Pro-consulting відзначають, що українці все частіше віддають перевагу національній алкогольній продукції. Якщо в 2013 році частка вітчизняної горілки на ринку України складала близько 90%, то за підсумками 9 місяців 2017 року цей показник перевищив 95%.
«Коли споживач не просто знає бренд, але і активно бере участь в його житті, долучаючись до комунікації, любить його продукцію, довіряючи якості, він завжди буде робити вибір на його користь. А якщо авторитет виробника підкріплений і міжнародним успіхом, кількість лояльної аудиторії значно зростає. Саме тому Nemiroff рік від року підтверджує реноме якісного та найпопулярнішого в Україні алкогольного продукту», – вважає Юрій Сорочинський.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua