Компанія відзначила ювілей культової пляшки рвчною рекламною кампанією, яка охопила 140 країн. «Протягом останніх 100 років, пляшка Coca-Cola перетворилася з функціонального пакування в глобальну ікону поп-культури, - сказала Кеті Бейн, віце-президент підрозділу Global Sparkling Brands компанії Coca-Cola. - Цього року ми відзначаємо історичну роль пляшки і те значення, яке вона відіграє в нашому бізнесі сьогодні і в майбутньому».
Раймонд Лоуі, світовий майстер промислового дизайну, відмітив унікальність дизайну пляшки: «Пляшка Кока-Коли – шедевр наукового й функціонального проектування. Простіше кажучи, пляшка дуже продумана, логічна, вигідна в сенсі використання матеріалу і гарна зовні. Найдосконаліша «обгортка для рідини» на сьогодні й найуспішніша в історії упаковки».
Портал Coca-Cola Journey слідкував за найяскравішими кампаніями з нагоди 100-річчя культової пляшки:
• 14 цікавих рекламних роликів до 100-річчя легендарної пляшки Coca-Cola — http://www.coca-colaukraine.com/cokebottlestory/14-bottle-video
• Як Coca-Cola «поцілувала» Елвіса, Мерилін Монро та інших зірок — http://www.coca-colaukraine.com/cokebottlestory/who_kissed_the_bottle
• Історія модних колаборацій Coca-Cola — http://www.coca-colaukraine.com/stories/istoriya_colaboratsiy_coca_cola
В Україні в рамках святкування 100-річчя пляшки навесні 2015 року пройшов конкурс художньо-дизайнерських робіт «Розкажи свою #CokeBottleStory». Українські молоді художники і дизайнери створили власні графічні роботи із використанням контурів пляшки Coca-Cola, і тим самим долучитися до когорти таких відомих імен як Джеремі Скот, Карл Лагерфельд, Жан-Поль Готьє, Вольф Вотер, Енді Ворхол, Девід Лашапель та сотні інших митців, яких надихав на створення шедеврів іконічний контур легендарної пляшки. Роботи фіналістів конкурсу лягли в основу оригінальної колекції футболок #CokeBottleStory на сайті партнера проекту FashionAID. Всі кошти від продажу колекції передаються на благодійні проекти Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД», націлені на допомогу дітям з ВІЛ/СНІДом, які перебувають на лікуванні в дитячій лікарні «Охматдит».
Історія легендарного контуру
Офіційний патент на форму пляшки Coca-Cola був зареєстрований склодувом шведського походження Олександром Самуельсоном 16 листопада 1915 року. До винаходу контурної пляшки напій розливали в стандартну тару, і коштував він 5 центів за порцію. Але після 1915 упаковка придбала фірмовий стиль з плавними вигинами, який зберігається і до сьогодні. Оригінальна форма пляшка стала своєрідним знаком якості Coca-Cola і слугувала захистом продукту від підробок. В оригінальній пляшці – лише оригінальна Coca-Cola.
Прототипом форми пляшки став горіх кола - один з інгредієнтів напою. Його обриси змалювали з енциклопедії. Щоб зробити ємність більш стійкою, дизайнери розширили дно пляшки. Згодом замовник вніс невеликі зміни в дизайн: зменшив опуклість центральної частині пляшки і помістив на неї логотип Coca-Cola. Відтоді пляшка Coca-Cola – це визнане поєднання витонченої форми й утилітарності, іконічний контур, який важко з чимось переплутати.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua