Сумарна вартість ста найдорожчих національних торгових марок перевищує $6,2 млрд. (Мова про оцінку вартості брендів, а не про капіталізацію компаній, яким вони належать. Більш детально про методологію в кінці статті - НВ Бізнес). Более подробно о методологии — в конце статьи — НВ Бизнес) Для порівняння — це рівно в півтора рази менше, ніж статки Ріната Ахметова, першого номера іншого рейтингу НВ — топ-100 найбагатших українців.
Трійка лідерів рейтингу за рік не змінилася: нагорі списку як і раніше Моршинська ($550 млн), Нова пошта ($310 млн) і Rozetka ($302 млн).
У сотні найдорожчих — 15 новачків. Причому IT-бренд Grammarly з першої спроби зайняв відразу 12-місце з вартістю $150 млн.
Як це рахували. Вартість кожного бренду розраховувала компанія MPP Consulting.
Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній — власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду, — географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua