Ringostat анонсував випуск нового тарифу «Антикриза АТС». Він призначений для підтримки бізнесу, що працює в умовах карантину. Тариф включає всі продукти, які потрібні для швидкої побудови телефонії та організації роботи відділу продажів з дому. Інструменти, що входять в тариф, не прив'язані до конкретної локації. Тому бізнес може використовувати їх і після повернення в офіс.
«Антикриза АТС» - це набір інструментів для швидкого побудови повноцінної бізнес-телефонії. Вони дозволяють менеджерам працювати вдома так само ефективно, як з офісу: від прийому і здійснення дзвінків до автоматизації роботи в CRM.
Тариф вирішує відразу три проблеми:
— Складнощі при «переїзді». Працюючи з дому, співробітники змушені дзвонити і приймати дзвінки з власних мобільних. Доводиться вносити зміни на сайт, щоб розповісти клієнтам, як тепер зв'язатися з компанією.
— При роботі з дому співробітників складно контролювати. Завжди є шанс, що менеджери розслабляться і почнуть пропускати дзвінки, забувати про задачі.
— Зайві витрати часу і грошей. При організації віддаленої роботи компанії потрібно закуповувати SIP-телефони, підключати фахівців для їх налаштування. Налаштування телефонії може займати до тижня.
Олександр Кисельов, директор з маркетингу Ringostat:
«Ми проаналізували складності, з якими стикаються компанії при переході на віддалений режим. Більш того, ми самі знаємо, як це - за лічені дні перевести 60+ співробітників на роботу з дому.
Спеціально для підтримки бізнесу ми створили тариф, що включає інструменти, які ми і самі використовуємо при роботі з дому. У ньому є саме те, що потрібно для продуктивної роботи команди. Підключення займе близько дня - тому бізнес зможе швидко перейти на нові рейки. Ringostat передбачив антикризові ціни на тариф і кількість робочих місць, яких вистачить для 90% компаній ».
Що входить в тариф:
— Віртуальна АТС - включено п'ять робочих місць в віртуальній АТС.
— Ringostat Smart Phone - розширення для Google Chrome, яке дозволяє прямо в браузері дзвонити, приймати дзвінки і переходити одним кліком в CRM. Включено 5 робочих місць.
— Ringostat Messenger - мультивіджет, який дозволяє клієнту написати вам відразу з сайту в зручному йому мессенджері. Менеджер може відповідати прямо з інтерфейсу Ringostat Smart Phone, не розриваючись між різними каналами комунікації.
— Віджет зворотного дзвінка (callback) для сайту з можливістю налаштування зовнішнього вигляду.
— Всі інтеграції з CRM, які є у Ringostat. Серед них такі популярні системи як amoCRM, Бітрікс24.CRM, Salesforce.
Також Ringostat надає бонус - добірку звітів Google Data Studio для контролю ефективності співробітників.
Антикризова пропозиція діє до 30 квітня включно і її ціни докладно описані на сайті тарифу - там же можна його підключити.
-----------------