Денис Хренов, директор по правовым вопросам и корпоративным отношениям ПАО «САН ИнБев Украина»:
«ПАТ «САН ІнБев Україна» подала позовну заяву до ТОВ «Перша приватна броварня» на підставі заяви 14-го квітня в ефірі українського телебачення рекламного ролика її ТМ «Бочкове», основним повідомленням якої є те, що пиво вказаної ТМ «вариться без жодних порошків чи інших замінників традиційної сировини».
На нашу думку, зміст цього рекламного ролика побудований на нечесному, антиморальному протиставленні якості та технології виробництва пива нашого конкурента усьому вітчизняному пивоварному ринку, лідером якого вже впродовж багатьох років незмінно є САН ІнБев Україна. Оскільки, з даної реклами слідує, що усе інше пиво, крім рекламованого тут, виготовляється саме з «порошку та інших замінників традиційної сировини». Таким чином, наш конкурент використовує вдавану ринкову перевагу, заочно звинувачуючи, зокрема, продукцію і нашої компанії у використанні неприродньої технології виготовлення.
Тому у позовній заяві САН ІнБев Україна наглошує, що є, як і Відповідач, виробником пива, а вимоги до процесу виробництва, складу та якості пива закріплені у Державному стандарті України (ДСТУ) 3888-99 «Пиво. Загальні технічні умови», згідно з яким, пиво «напій, що вироблений шляхом зброджування охмеленого сусла пивними дріжджами». Тому, згідно вказаних стандартів, наша компанія, випускаючи продукцію під назвою «пиво», в принципі не може її виготовляти за допомогою «порошків чи інших замінників традиційної сировини». Крім того, САН ІнБев Україна, будучи частиною найбільшої пивоварної компанії світу – Анхойзер-Буш ІнБев, - бельгійське коріння пивоваріння якої має 600-річну традицію, дбайливо піклується про збереження традиційної рецептури виробництва пива винятково з вищевказаної натуральної сировини. Тому наші внутрішньокорпоративні вимоги до стандартів виготовлення пива навіть набагато суворіші за державні.
Таким чином, САН ІнБев Україна вважає, що згідно зі статтею 10 bis Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, ця реклама кваліфікується як «акт недобросовісної конкуренції...», тому підлягає забороні як дія, зазначення або твердження, використання яких при здійсненні господарської діяльності може ввести громадськість в оману щодо характеру, способу виготовлення, властивостей тощо товарів. Додатковими юридичними підставами для заборони трансляції цього ролику є ст. 32, 33 Господарського кодексу України, де визнано, що неправомірним використанням ділової репутації є, зокрема, порівняльна реклама, що містить порівняння з товарами (роботами, послугам) чи діяльністю іншого суб»єкта господарювання.
Отже, на наше переконання, ППБ вдалась до недобросовісної конкуренції, проголосивши в своєму рекламному повідомленні не власні досягнення, а наклепницькі твердження, які принижують ділову репутацію САН ІнБев Україна і її продукцію, зокрема.
Ми маємо всі законні і моральні підстави сподіватись, що суд прийме рішення на нашу користь і трансляцію даного ролику в українському ефірі буде припинено».
Справка:
ПАО «САН ИнБев Украина»- лидер украинского пивного рынка и представляет крупнейшую пивоваренную компанию в мире Anheuser-Busch InBev. ПАО «САН ИнБев Украина» объединяет Черниговское, Харьковское и Николаевское отделения компании. Портфель пивных брендов состоит из международных ТМ: Stella Artois, Beck’s, Staropramen, Leffe, Hoegaarden, Lowenbrau, а также национальных: «Чернігівське», «Рогань» и «Янтар».
Компания «САН ИнБев Украина» развивает культуру потребления пива в Украине, осознавая свою ответственность перед обществом. САН ИнБев Украина выступает за то, чтобы ответственное употребление пива долгие годы приносило людям удовольствие, и не причиняло никакого вреда.