За підсумками опитування**, основними інтернет-майданчиками, де споживачі шукають і купують мед, є: маркет-плейси (44%), інтернет-магазини і сайти виробників (26%), спеціалізовані Інтернет-магазини (продуктів харчування, еко-продуктів і т.п. ) - 19%, контекстна реклама в Google (11%).
Серед найбільш важливих критеріїв вибору продавця меду респондентами були названі такі: ціна (37%), продукція безпосередньо від виробника (25%), широкий асортимент (22%), зручна доставка (16%).
Як показали результати опитування, вартість залишається головним критерієм вибору, але при цьому для споживачів важливі й інші фактори - отримати продукцію безпосередньо у виробника, мати вибір (асортимент) і зручність при покупці (доставка). В цілому, спостерігається тенденція збільшення бажаючих придбати мед безпосередньо у виробника - мед з пасіки.
«Бажання придбати продукцію у виробника споживачі пояснюють такими перевагами як якість і натуральність меду і оптимальні ціни, тобто, «без накруток», - зазначає Валерій Курейко, представник ТМ« Знатний Мед».
Що стосується частоти придбання меду в Інтернет, то більшість опитаних купують мед від 3 до 10 разів на рік (61%). Рідше (до 3 разів на рік) мед купують 29% опитаних, і частіше - більше 10 разів на рік - мед купують 10% опитаних.
При цьому, за даними Інтернет-магазину «Знатний Мед», кількість споживачів, які споживають мед цілий рік, збільшується. А найбільш популярною тарою при купівлі меду в Інтернет є відерце з харчового пластику об'ємом 1 літр.
В цілому, експерти звертають увагу на тенденцію збільшення кількості споживачів, які купують мед в Інтернеті (в порівнянні з минулим роком, їх кількість зросла на 6%), в той час як придбання меду на ринках та в роздрібних мережах починає зменшуватися.
______________________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua