Про це заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, передає СЕГОДНЯ.ua з посиланням на пресслужбу уряду.
Крім цього, проєкт "Високошвидкісні магістралі" передбачає будівництво нової інфраструктури для високошвидкісного руху, депо та тягових підстанцій. За попередніми оцінками, загальна довжина шляхів, які планується побудувати, становить понад 2 тис. км, а потенційна кількість перевезених пасажирів – 5 млн на рік.
За проєктом планується співпраця з Корейським експортно-імпортним банком за підтримки корейського уряду. Тому його також повинна затвердити влада Республіки Корея. Однак, за словами Криклія, головною вимогою України до проєкту залишаються "вигідні фінансові умови".
Однак швидкісні поїзди ефективні тільки за наявності відповідної інфраструктури. Із цим в Україні поки проблеми – щороку знос шляхів тільки накопичується. Через погані колії погіршується і стан вагонів та локомотивів. За оцінками експертів, незадовільний стан полотна збільшує обсяги ремонту на 30%. Щоб вирішити цю проблему, потрібні інвестиції в інфраструктуру залізниці.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua