Про це у своєму Telegram-каналі повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, пише LegalHub.Online.
Зокрема, зазначається, що закон дозволить:
- збільшити вантажопотік до 30 млн т на рік,
- покращити конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам,
- перевести частину вантажу з автошляхів на річку,
- забезпечити розвиток пасажирських річкових перевезень, стимулювати суднобудування лібералізувати ринок,
- провести дерегуляцію галузі.
За словами одного з ключових експертів, який брав безпосередню участь у підготовці проекту закону — старшого проектного менеджера реформи внутрішнього водного транспорту Команди підтримки реформ Мінінфраструкутри Євгена Смуригіна, цей закон є всеосяжним та складним.
«Вперше за досить довгий період часу прийнято нормативно-правовий акт, який покликаний фактично легалізувати цілу галузь. Історія його написання налічує понад 10 років, а до його підготовки було залучено величезну кількість галузевих фахівців, які взяли участь у розробці ідеології та формуванні тексту законопроекту», — розповів Смуригін.
Прийняття цього законопроекту це лише початок шляху, а попереду – довгий та складний процес приведення у відповідність близько 50 підзаконних актів, а також організаційні заходи, які мають відбутися в структурі центральних органів виконавчої влади, місцевої влади та державних підприємств.
Нагадаємо, раніше міністр Владислав Криклій зазначав, що закон про внутрішні водні шляхи необхідний ринку і державі – без цього не відбудеться ні реформа, ні розвиток річкових перевезень.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua