Презентація запуску безконтактної оплати проїзду картками «ПРОСТІР» відбулася на станції «Золоті ворота». Безконтактними картками національної платіжної системи незабаром можна буде розрахуватися на всіх 52 станціях Київського метрополітену.
«Запуск спільного з нашими партнерами проекту з оплати проїзду в метро безконтактними картками «ПРОСТІР» є черговим кроком у напрямі широкого впровадження електронних розрахунків. Розвиток інноваційних зручних та цікавих для споживачів платіжних інструментів дасть змогу сформувати у громадян «безготівкові» звички, що притаманно найрозвиненішим країнам», – відзначив директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку України Сергій Шацький.
Як він наголосив, Національний банк України докладає максимум зусиль для створення в нашій країні привабливого клімату для масового використання платіжних карток та інших електронних платіжних засобів під час здійснення безготівкових роздрібних платежів.
«“Київський метрополітен” – підприємство, яке підтримує впровадження якісних smart-технологій. У напрямі оплати послуг ми відходимо від жетона та переорієнтовуємося на безконтактні картки. Це дає змогу пасажирові економити як власні кошти, так і свій час», – сказав заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.
Оплатити проїзд безконтактно дуже просто: достатньо лише піднести до платіжного термінала на турнікеті безконтактну платіжну картку і вартість поїздки буде автоматично сплачено без додаткових комісій та переплат.
«Щодня українці оплачують 14 тис. поїздок в Київському метрополітені безконтактними картками MasterCard. Ми вітаємо запуск приймання безконтактних карток національної платіжної системи в столичному метрополітені і переконані, що це сприятиме подальшому розвитку безконтактних платежів у транспортній інфраструктурі, даючи змогу українцям ще більше відчути переваги швидких, зручних і безпечних безконтактних платежів», – зазначила Віра Платонова, генеральний директор представництва MasterCard Europe в Україні, Молдові, Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані.
Еквайєром платежів у цьому проекті виступить АТ «Ощадбанк».
«Ми бачимо великі перспективи в розвитку вітчизняної платіжної системи «ПРОСТІР», тому продовжуємо активно її підтримувати, реалізуючи спільно з партнерами знакові інноваційні рішення. Саме АТ «Ощадбанк» випустив першу безконтактну картку «ПРОСТІР» і першим з банків налаштував свої термінали в торговельній мережі на приймання цих карток до оплати. Першу безконтактну операцію такою карткою було здійснено також через термінал АТ «Ощадбанк». Сьогодні ми рухаємось далі і презентуємо можливість безконтактної оплати карткою «ПРОСТІР» проїзду в столичному метро. У червні минулого року банком реалізовано таку опцію для користувачів безконтактних карток MasterCard», – зазначив заступник голови правління АТ «Ощадбанк» Антон Тютюн.
Розрахунок платіжними картками та пристроями з безконтактною технологією в столичній підземці було запущено в червні 2015 року в результаті співпраці компанії MasterCard, АТ «Ощадбанк» та КП «Київський метрополітен» та за технічної підтримки компанії АТ «Банкомзв’язок» та консорціуму «АСТЕК». Тоді Київ став п’ятим містом у світі (після Лондона, Санкт-Петербурга, Чикаго та Бухареста), де сплатити за проїзд у метро можна безпосередньо на турнікеті банківською карткою.
За даними Національного банку України, у 2015 році в Україні стало на 0,4 млн (33,1 більше активних безконтактних банківських карток – їх кількість сягнула понад 1,5 млн штук. Крім того, безконтактні розрахунки приймають майже 50 % (88,2 тис.) платіжних терміналів у всіх категоріях торгових точок: супермаркетах, кафе, аптеках, на АЗС.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua