На роботу систем, пов'язаних із обслуговування пасажирів і роботою рейсів, кібератака жодним чином не вплинула. Всі системи, що відповідають за операційну діяльність аеропорту, працюють в штатному режимі. Інформування пасажирів здійснюється через центральне табло. Робота онлайн-табло на офіційному сайті аеропорту повністю відновлена.
"Всі служби аеропорту вчасно спрацювали на зміни ситуації у зв'язку із кібератакою. Ми оперативно відреагували, була організована онлайн-трансляція і були задіяні всі канали комунікації – додаткові безкоштовні лінії авіадовідки, сторінка аеропорту у Фейсбук та інші. Тільки на онлайн-трансляції в YouTube отримали більше 10 тисяч переглядів. Завдяки цьому аеропорту вдалося уникнути перебоїв в роботі та забезпечити оперативне інформування пасажирів.
Фахівці підприємства разом із представниками відповідних державних установ проводять вивчення наслідків атаки та заходи з їх попередження в майбутньому. На поточному етапі технічні деталі інциденту не розголошуються." – відзначив Павло Рябікін, генеральний директор аеропорту "Бориспіль".
Підприємство працює за спеціальним планом, який був підготовлений шість місяців тому для подібних ситуацій після виявлення схожого вірусу. Після чого було розроблено та проведено відповідні заходи, що передбачають порядок роботи підприємства в разі надзвичайних ситуацій.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua