Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Маркетинг » 2017 » Липень » 14 » Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу

Розміщення новин компаній

Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу

Увага, спойлер: в цій статті буде багато відсилань до Гри Престолів. Навіщо? Тому що світ e-commerce може бути дуже схожим на Вестерос. Конкуренція, зради та постійні війни за лояльність – все це стоїть на передньому плані багатьох галузей.

Конкуренція лякає. Завжди є ризик, що знайдеться той, хто робить щось краще і швидше нас, стаючи настільки могутнім, що отримує повний контроль над Королівською Гаванню Бізнесу. Але навіть якщо ви самотній Таргаріен, або ж привілейований Тірелл або Ланністер, завжди є можливість перетворити ваш електронний магазин в грошову імперію з правильними технологіями і стратегічним плануванням, орієнтованим на результат.

#1 Готуйтесь – Зима Близько

Головне правило створення будь-якої імперії – ніколи не зупинятися на досягнутому. Почуття безпеки у світі динамічного інтернет-бізнесу таке ж небезпечне, як і в Королівській Гавані. Для розвитку бізнесу сьогодні необхідно мати хорошу базу, вміння користуватися інноваційними технологіями, а також нові стратегії, адаптовані до цифрового світу.

Керуючи онлайн-бізнесом під девізом Будинку Старків «Зима Близько», власники можуть зберегти конкурентну перевагу і працювати максимально ефективно. Для того, щоб мати можливість робити такі стратегічні кроки, які дадуть вашому бізнесу конкурентну перевагу – необхідно постійно аналізувати зміни на ринку і завжди бути напоготові.

Нічна Варта у Грі Престолів служить для спостереження за найбільшою загрозою Вестеросу і попереджає королівство про будь-які небезпеки. У цифровому маркетингу існують аналогічні інструменти, які допомагають ідентифікувати потенційні загрози і можливості, дозволяючи власникам бізнесу реагувати на зміни ринку і аудиторії, а також допомагають протистояти конкурентному тиску. Хто захищає ваш маркетинг: Семвелл Тарлі, або ж Джон Сноу?
Існує велика кількість підрядників, які пропонують рішення у сфері маркетингу і ремаркетингу, тож…

#2 Мудро обирайте союзників – Завжди орієнтуйтесь на ціль

За відсутності конкуренції ми часто вдаємося до лінощів, які можуть зруйнувати нашу мотивацію. Історія Роберта Баратеона – яскравий приклад всепоглинаючої ліні, яка охопила короля, поки інші лорди сиділи і чекали узурпації влади. Кандидати на Залізний Трон підсилюють свою владу, знаходячи правильних союзників (Будинок Баратеонів – Будинок Ланністерів, Будинок Ланністерів - Тірелли), одночасно і визначаючи, і руйнуючи конкуренцію.

У реальному світі вам також потрібні хороші союзники, щоб домогтися успіху. Незалежно від того чи є вони підрядниками, бізнес-провайдерами або консультантами, ваш успіх багато в чому залежить від людей за межами вашої компанії.

Сучасні компанії будують складні множинні стратегії союзництва з багатьма бізнес-підрядниками. Залежно від цілей можуть застосовуватися різні рекламні рішення. Вони фокусуються не тільки на короткостроковій перспективі, але і на довгостроковому підході до продажу, наприклад, нагадування про себе старим клієнтам (підтримання впізнавальності бренду), або повернення відвідувачів в періоди пікових продажів (сезонні покупки). Це допомагає тримати бренд «на слуху» і залишатися видимим для клієнта, який контактував з компанією і здійснював покупки в минулому, підштовхуючи його до повторної взаємодії з брендом. Ретаргетинг – це потужна зброя для досягнення всіх цих цілей. Коли ви виділяєте бюджет для маркетингових цілей, переконайтеся, що цей інструмент входить у ваші ресурси.

#3 Не зупиняйте колесо. Ламайте колесо.

Дейнеріс Таргарієн завоювала більшу частину світу, починаючи лише з 3-х драконівських яєць і твердої віри у свою долю. Тепер, коли вона справедливо досягає Залізного Трону, її незаплямована армія, мудрість і слава, змушують нас думати, що вона і є саме та, хто буде правити світом. Але все це було б неможливо без однієї єдиної ( точніше, 3-х) деталі – драконів.

Щоб бути лідером ринку, потрібно відрізнятися від своїх конкурентів, а також від рішень, які вони використовують. Екстраординарні результати досягаються екстраординарними методами. Інноваційні інструменти можуть допомогти вам значно поліпшити продуктивність, тому тримайте свій розум відкритим і не бійтеся використовувати нові технології і шукати нові можливості. У світі цифрової реклами алгоритми глибокого навчання можуть стати вашими драконами. На даний момент, це найперспективніший сегмент досліджень в сфері ШІ, який дає всі м
ожливості для того, щоб ваш персоналізований ретаргетинг став на 50% ефективнішим.

“Кожен політ починається з падіння.”

Створити маркетингову стратегію, яка перевершить всіх конкурентів на ринку, непросто, однак ретаргетинг може в цьому допомогти. Потрібні тижні або місяці ітерацій, аналізів даних і коригувань, щоб дістатися до точки, де оптимізація, нарешті, стає можливою. Проте, як тільки ці болючі моменти будуть подолані – доходи вашого бізнесу почнуть помітно зростати, навіть без використання будь-яких рекламних витрат або бюджету для досягнення ваших цілей.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 1059 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz